İLETİŞİM VE PAZARLAMA UZMANI-İSTANBUL SERA PLASTİK-ANTALYA

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Tarımsal film üretimi konusunda sektörünün lideri olan İstanbul Sera Plastik San. Tic.  A.Ş 1969 yılından bu güne film işleme tecrübesi, konusunda uzman çalışanları ve üretimde kullandığı yeni nesil  teknoloji sayesinde verimliliğe yönelik ürün geliştirmeler ile kullanıcılarına değer zincirinde doğru sonuçlar sağlamaktadır.Üretim teknolojisi uygulamalarında sektörün lideri olan Sera Plastik 2006 yılında yaptığı co-extrüzyon film üretim hatları yatırımı ile Türkiye’de 3 katlı tarımsal film üretimi yapan ilk firma olmuştur.

Sektörün ihtiyaç duyduğu her türlü tarımsal film ve tarımsal ambalaj ürünleri üretimi yapan firmamızın Antalya Organize Sanayi Bölgesi’nde yer alan fabrikasında istihdam edilmek üzere “İletişim ve Pazarlama Uzmanı” arıyoruz.

  • Üniversitelerin İİBF, İletişim, Halkla İlişkiler bölümlerinden mezun,
  • Alanında tercihen minimum 1 yıl deneyim sahibi,
  • İyi seviyede İngilizce bilen,
  • MS Office programlarına hakim, raporlama yeteneğine sahip,
  • Türkçe’yi etkin ve doğru kullanabilen, metin yazımı konusunda güçlü,
  • Kreatif özelliklere sahip,
  • Organizasyon ve iletişim becerileri yüksek,
  • Web sitesi, banner, e-bülten tasarım ve uygulamaları konusunda minimum 1 yıl deneyimli,
  • Grafik ve tasarım yazılımlarını aktif kullanabilen (Photoshop, Corel Draw, Illustrator, Flash uygulamaları, vb. )
  • İş konusunda takipçi ve araştırmacı,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış.

 

İŞ TANIMI

  • Yıllık iletişim planlarının ve bütçelerinin oluşturulması,
  • Sosyal medya ve web sitesi faaliyetleri süreçlerinin yürütülmesi, güncel tutulmasının sağlanması,
  • Kurum içi iletişim faaliyetlerinin organize edilmesi,
  • Kurumsal İçerik yönetimi ile ilgili görsel ve metinsel çalışmalarının yürütülmesi,
  • Kurum adına çıkan haberlerin günlük olarak tüm mecralarda takip edilmesi ve üst yöneticiye raporlanması,
  • Tüm görsel çalışmaların (broşür, afiş, tasarım vb.) titizlikle ve belirlenen zaman sınırlarında gerçekleşmesi,
  • Mevcut pazarlarda bilinirlik ve müşteri memnuniyet araştırması çalışmalarının yürütülmesi,
  • Sosyal medya kanallarındaki hesapların kurumsal kimliğe uygun bir şekilde düzenlenmesi, markanın tüm sosyal medya kanallarında yapılacak paylaşımların içeriklerinin oluşturulması ve planlanması.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email