GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
Mayen, 9 ilde, 12 lokasyonda, 3 bini aşkın çalışanıyla Türkiyenin ve dünyanın önde gelen kurumları için çağrı merkezi ve katma değerli müşteri ilişkileri hizmetleri sunar.
- En az Lise mezunu,
- İleri düzeyde Flemenkçe Bilen (Dutch/Hollandaca),
- Bilgisayar ve çoklu ekranları etkin bir şekilde kullanabilen,
- Etkin İletişim ve İkna becerilerine sahip,
- Müşteri odaklı hizmet anlayışına sahip,
- Takım oyuncusu olan ve iş birliği bakış açısıyla ilerleyebilen,
- Çözüm ve hedef odaklı çalışabilen,
- İnisiyatif alma ve karar verme becerileri gelişmiş,
- Askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil ettirmiş (erkek adaylar için)
biriyseniz, aşağıdaki iş tanımını okuyarak pozisyonla ilgili bilgi edinebilirsiniz.
İŞ TANIMI
Müşteri tarafından aranan kişi olarak…
• Müşteri görüşmelerinin zamanında yapılması ve sonuçlandırılması,
• Müşteriye bilgi verilmesi,
• Müşterinin soru ve sorunlarına çözüm bulunması,
• Beklenen hizmet ve kalite standartlarını karşılayarak müşteri güvenin sağlanması,
• Pozitif ve güler yüzlü bir yaklaşım ile müşteri memnuniyetini sağlanmasından sorumlu olacaksınız.
Pozisyonun sizin için uygun olduğunu düşünüyorsanız, başvurunuzu almaktan mutluluk duyarız!