FLEMENKÇE/HOLLANDACA MÜŞTERİ HİZMETLERİ GÖREVLİSİ-MAYEN A.Ş TELEKOMÜNİKASYON-KAYSERİ

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Mayen, 9 ilde, 12 lokasyonda, 3 bini aşkın çalışanıyla Türkiyenin ve dünyanın önde gelen kurumları için çağrı merkezi ve katma değerli müşteri ilişkileri hizmetleri sunar.

 

  • En az Lise mezunu,
  • İleri düzeyde Flemenkçe Bilen (Dutch/Hollandaca),
  • Bilgisayar ve çoklu ekranları etkin bir şekilde kullanabilen,
  • Etkin İletişim ve İkna becerilerine sahip,
  • Müşteri odaklı hizmet anlayışına sahip,
  • Takım oyuncusu olan ve iş birliği bakış açısıyla ilerleyebilen,
  • Çözüm ve hedef odaklı çalışabilen,
  • İnisiyatif alma ve karar verme becerileri gelişmiş,
  • Askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil ettirmiş (erkek adaylar için)

biriyseniz, aşağıdaki iş tanımını okuyarak pozisyonla ilgili bilgi edinebilirsiniz.

İŞ TANIMI

Müşteri tarafından aranan kişi olarak…

 

• Müşteri görüşmelerinin zamanında yapılması ve sonuçlandırılması,

• Müşteriye bilgi verilmesi,

• Müşterinin soru ve sorunlarına çözüm bulunması,

• Beklenen hizmet ve kalite standartlarını karşılayarak müşteri güvenin sağlanması,

• Pozitif ve güler yüzlü bir yaklaşım ile müşteri memnuniyetini sağlanmasından sorumlu olacaksınız.

 

Pozisyonun sizin için uygun olduğunu düşünüyorsanız, başvurunuzu almaktan mutluluk duyarız!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email