Nitelikleri:
- Lise/Üniversite mezunu olmak, (Halkla İlişkiler, Büro Yönetimi ve Sekreterlik )
- Telefonda tahsilat ve inbound/outbound aramalarda tecrübe sahibi olmak tercih sebebidir,
- Microsoft Office programlarını iyi derecede kullanabilmek,
- Hedef odaklı çalışmak ve iyi iletişim kurabilmek,
- Disiplinli, özenli ve düzenli çalışabilmek,
- Öğrenmeye istekli olmak ve sağlıklı müşteri ilişkileri kurabilmek,
- İş takibi ve organizasyonu yapabilmek,
- Yoğun ve esnek zamanlı olmak üzere her türlü çalışma ortamına uyum sağlayabilmek,
- Güler yüzlü hizmet verebilme ve dış görünüşe özen göstermek.
Görevleri:
- Kurumun iş süreçleri yönetimi sisteminde teklifleri hazırlamak ve onaya göndermek,
- İş süreçleri ara yüzlerinin operatörlüğünü yapmak,
- Mevcut müşterileri ve potansiyel müşterileri aramak ve müşteri ilişkilerini yönetmek,
- Kuruma gelen telefon ve maillerle müşteri talep ve ihtiyaçlarına cevap vermek,
- Tahsilat aramalarını yapmak ve sonuçlandırmak,